loading...
سایت هواداران تیم بساط
رویانیان بازدید : 95 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (1)

 تیم فوتسال بساط میانرود در سال 1391تاسیس شد این تیم ابتدا سر وصدای  زیادی با خرید های بزرگ ولباسهای گران قیمت خود به پا کرد تا جایی که بازیکنان  بزرگ آرزوی رفتن به این تیم را پیدا کردند

اسامی بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

حسین زبیدی معروف به نیلسون-*برکنار شد*

علیرضا نوروزی معروف به هدایتی*در حال خدمت*

سیدفرشید معروف به رویانیان

محمد دیناروند معروف به ژاوی*اسفراین*

محمد دیناروند معروف به بویان

محسن میرزازاده معروف به کاسیاس*در حال خدمت*

عیسی راشدی معروف به اتواو

عیسی حمزیان معروف به میداودی

محمد سلیمی معروف به مسی
رضا دیلمی معروف به بوفون
.


رویانیان بازدید : 24 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

هنوز چند وقتی از خرید های جدید بساط نگذشته که متاسفانه برخی تیمهای به ظاهر مطرح با پیشنهاد های خود به 4 بازیکن بساط قصد تخریب تیم را دارند از همین جا اعلام میکنیم در صورت تکرار این پیشنهاد ها به بازیکنان جواب دندان شکنی خواهید شنید.این بار به رسم احترام اسم نمی آوریم ولی در صورت ادامه این بازی ماهم جواب خواهیم داد.

 باتشکر روابط عمومی بساط

رویانیان بازدید : 23 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)
پس از دوری چند ماهه راشدی از تیم بساط این بار این بازیکن گلزن در اولین بازی خود برای تیم بساط توانست در بازی حساس این تیم در برابر حریف قدرتمند خود از شهر امام 4 گل حساس به ثمر برساند. امیدواریم در بازی های آینده شاهد بازی های بهتر از این بازیکن گلزن باشیم
رویانیان بازدید : 22 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)
تیم بساط در تازه ترین خریدهای خود این بار سه بازیکن جدید و یک بازیکن کمکی گرفت .گفتنی است ابی سگوند و سجاد علیدادی و رضا دیلمی 3 خرید جدید بساط هستند همچنین بازیکن کمکی هم بنا به دلایل امنیتی اسمش محفوظ باقی خواهد ماند.

رویانیان بازدید : 23 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

شماره 8 بساط پس از گذراندن 2 سال از خدمت خود به میهن بازگشت. وی که در آذر ماه سال 91 به خدمت رفته بود پس از گذراندن روزهای سخت در بنادر بوشهر و دوری از جمع بساط سه شنبه شب برگشت . گفتنی است سرباز سلیمی در طول خدمت خود 2 بار به عنوان سرباز نمونه ارتش انتخاب شده بود با آرزوی موفقیت برای او...!


رویانیان بازدید : 28 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
کمر از یک ماه دیگر  خدمت نیلسون و سلیمی به پایان خواهد رسید و بار دیگر بچه های بساط دور هم جمع خواهند شد از این رو مدیرعامل بساط طی تماسی با رویانیان ابراز امیدواری کرد که تیم بساط بتواند تا قبل از ماه مبارک رمضان چند بازی دوستانه برگزار کند. گفتنی است بیشتر از یک سال است که سایه خدمت بر سر بچه های بساط افتاده و ما پایان خدمت بازیکنان مان را به فال نیک می گیریم... .
رویانیان بازدید : 8 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
به گزارش بساط نیوز جاسوس تیم بساط قصد دارد به خدمت برود این درحالیست که او همزمان با محسن قصد رفتن به خدمت را دارد. از این رو ما تصویر جاسوس بساط را برای آشنایی بیشتر برای شما میگزاریم ضمنا تا اطلاع ثانوی از استخدام جاسوس جدید خبری نیست...




جاسوس بساط در حال آب درمانی

رویانیان بازدید : 13 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دیگر خودمان هم از نوشتن خدمت رفتن بازیکنان بساط خسته شده ایم . سلیمی- نیلسون- ژاوی-هدایتی و حالا نوبت به محسن است که به خدمت برود.این درحالی است که خدمت رفتن به یک امر عادی برای بچه های بساط تبدیل شده است و انگار این رشته سر دراز دارد....


تورا ما چشم در راهیـــــــــــــــــــــــــــم

رویانیان بازدید : 6 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (1)
تیم بساط پس از ورشکستگی و عدم جذب اسپانسر برای تامین هزینه های بازیکنان خود که درحال انجام  خدمت سربازی هستند دست به دامان فروشگاه اینترنتی شد. در این فروشگاه با خرید کالای مورد نظر خود حامی تیم بساط شوید.
با تشکر دکتر علی فتح الله زاده(هدایتی سابق)


با کلیک بر روی آب معدنی وارد فروشگاه بساط شوید


رویانیان بازدید : 9 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)
دکتر هدایتی مالک باشگاه بساط پس از طی کردن دوره آموزشی دیشب به سمت خانه حرکت کرد به گفته نزدیکان وی ; هدایتی با هواپیما برگشته ولی بنا به مستندات جاسوس بساط تصویر زیر از این قرار است که وی با قطار درحال برگشتن است....!

رویانیان بازدید : 4 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
دکتر هدایتی مالک باشگاه بساط طی تماسی با قائم مقام باشگاه بساط از شرایط خود در خدمت ابراز رضایت کرد همچنین هدایتی از احتمال بازگشت خود در تعطیلات نوروز خبر داد. این مدیر پردرآمد مهمترین مشغله خود را دلتنگی برای بچه ها عنوان کرد و گفت در تعطیلات نوروز امیدواریم با هماهنگی رویانیان و باند بساط به جزیره کیش برویم . وی افزود پس از اتمام خدمت قصد دارم کافی نت و گیم نت را دوباره راه اندازی کنم.

رویانیان بازدید : 10 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)
هدایتی مالک باشگاه بساط پس از استعفا به رویانیان دستور داد تا درآمد بساط را منتشر کند. از این رو تمام دارای بساط به شرح زیر است:
1- لباس بازیکنان بساط به تعداد 7 عدد هرکدام 25/000
2- لباس دروازبانی به تعداد 2 عدد هرکدام 40/000
3- شورت های مجید به تعداد7 عدد هرکدام 25/000
4- شلوارک مجید به تعداد 2 عدد هرکدام 45/000
5- جوراب مجید به تعداد 7 عدد هرکدام 15/000
6- جوراب طرح دو طرفه به تعداد3 عدد هرکدام 25/000
7- کشاله بند به تعداد 5 عدد هرکدام 20/000
8- توپ زرد سالن 50/000
9- توپ سفید سالن 65/000
10- توپ قرمز مخصوص لیگ برتر به قیمت 310/000
11- تعداد7 عدد ساک ورزشی به قیمت 15/000
12- تعداد 3 عدد کفش به قیمت هرکدام 60/000
13- کفش مخصوص هدایتی به قیمت 280/000

مجموع 1/800/000 تومان
رویانیان بازدید : 10 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)
مالک ثروتمند بساط این روزها سخت درگیر خدمت شده و به احتمال فراوان ماه آینده به خدمت میرود  سایت بساط ضمن آرزوی موفقیت برای وی امیدوار است دوری از بساط برای وی سخت نباشد.
رویانیان در پاسخ به خبرنگاران درمورد بازی خداحافظی برای هدایتی گفت: فعلا برنامه ای در این مورد نداریم و فکر نکنم وی علاقه ای به چنین  بازی داشته باشد همچنین رویانیان در پاسخ به ورشکستگی بساط هم این چنین گفت:
اگر میخواهید بگویم بساط ورشکست شده بله درست است ما پول نداریم و مثل آقای رویانیان ورشکست شدیم چون هدایتی دیگر درکارنیست .
درپایان وی از بازی های بساط طی چند ماه آینده و پس از پایان امتحانات مدارس ودانشگاه خبرداد.

رویانیان بازدید : 9 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
سرباز سلیمی که آذر ماه سال 91 عازم خدمت مقدس سربازی شد اکنون پس از گذشت یک سال از خدمت توانست از طرف فرمانده نیروی دریایی ارتش دکتر سیاری به عنوان سرباز نمونه نیروی دریایی انتخاب شود . از این رو اعضای هیئت مدیره بساط این افتخار آفرینی بزرگ و تاریخی را به وی وهمچنین خانواده بزرگ بساط تبریک و تهنیت  میگوید.
هیئت مدیره ومدیرعامل بساط
1392/9/22
لوح تقدیر سرباز دلاور سلیمی


رویانیان بازدید : 12 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
به گزارش بساط نیوز دکتر هدایتی سوپر میلیاردر بساط برای دومین بار در سال 1392 ورشکست شد این در حالی است که منابع نزدیک به وی از دست های پشت پرده در این ورشکستگی سخن می گویند . یکی از نزدیکان هدایتی که چند وقتی هست با وی دچار مشکل شده از دست داشتن یک نفر در این ورشکستگی پرده بر می دارد و می گوید متاسفانه این شخص از سادگی هدایتی سوء استفاده کرده و او را از راه به در کرده است همچنین وی در صدد این است که از باقیمانده لوازم گیم نت به نحو احسن به سود خود استفاده کند.گفتنی است دکتر هدایتی در ابتدای سال 92 با یک ضرر 6میلیون تومانی و اکنون هم با ضرری در همین حدود ورشکسته شده امیدواریم در پایان سال چنین اتفاقی برای وی رخ ندهد.

رویانیان بازدید : 5 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
به گزارش جاسوس تیم بساط در چند روز اخیر بیانیه ای در یکی از سایتها مبنی بر دروغ بودن ادعای سایت بساط انجام شده است در این بیانیه آمده است : پیشنهادی مبنی بر اسپانسری مدرسه فوتبال به دکتر هدایتی نشده و اگر مدیران بساط مدرکی در این خصوص دارند باید رو کنند.  ابتدا باید بگوییم تمامی مکالمات تلفنی توسط آقای ع.ح مربی مدرسه فوتبال با مهندس رویانیان موجود است که ایشان به صراحت از طرف مدیر مدرسه فوتبال این درخواست را انجام می دهد. همچنین مدیر مدرسه فوتبال در دیداری رو در رو با دکتر هدایتی به ایشان چنین پیشنهادی داده است و دوستان بیانیه نویس می توانند از خود ایشان سوال کنند. البته این اولین باری نیست که چنین بیانیه هایی علیه تیم بساط انجام می شود و بطور حتم آخرین بار هم نخواهد بود ولی آنچه مشخص است این است که دوستان بیانیه نویس برای جنجال وبه اصطلاح خودی نشان دادن  دست به این کارهای غیر اخلاقی  می زنند. در آخر خطاب به شما می گوییم اگر شما بیانیه نویسی خداوکیلی ما پروفسور بیانیه نویسی هستیم.

رویانیان بازدید : 8 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
کادر فنی و مدیرعامل بساط پس از جنجال روز جمعه در سالن و همزمان شدن سانس بچه های بساط با والیبال و همچنین بهم ریختن سانس های جمعه توسط  آقای م.س به شورای حل اختلاف شکایت کرد . همچنین با قول مساعد  شورا مبنی به برخود با این جریان در روزهای آینده حکایت دارد.

رویانیان بازدید : 9 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
تیم فوتسال بساط در ادامه بازی های خود یکشنبه ساعت 6:30 به مصاف تیمی از بنوت می رود . هنوز اطلاعاتی از تیم مقابل در دسترس تیم آنالیز بساط قرار نگرفته ولی اینطور که از شواهد پیداست تیم سرسخت و جنگنده ای هستند. حال باید و نشست و دید که تدابیر کادر فنی می تواند بساط را با پیروزی از میدان خارج کند یا نه؟

رویانیان بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

  در گذشت ناگهانی جوان دوست داشتنی رضا زارع  فرزند محمود زارع را به کلیه دوستان و آشنایان تسلیت عرض می کنیم همچنین از خدای عز وجل تقاضای صبر و شکیبایی برای دوستان وخانواده محترم ایشان مسئلت داریم.

                                                                                                           از طرف    بچه های تیم بساط


**روز مرگم اشک را پیدا کنید، روی قلبم عشق را پیدا کنید


روز مرگم خاک را باور کنید روی قبرم لاله را پرپر کنید


خانه را وقف نیلوفر کنید پیکرم را غرق در شبنم کنید


روز مرگم دوست را دعوت کنید، بعد مرگم خنده را سر کنید

                                                                                     

      رفتنم را ای دوستان باور کنید**

رویانیان بازدید : 11 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
سرانجام پس از کش وقوس های فراوان دکتر هدایتی با مدیرعامل مدرسه فوتبال به توافق نرسید . دلیل رد این پیشنهاد هنوز مشخص نیست ولی به نظر می رسد کمبود بودجه هدایتی به دلیل راه اندازی گیم نت عامل اصلی لغو این قرارداد شده است.

رویانیان بازدید : 22 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
مدرسه فوتبال میانرود طی درخواست کتبی و رسمی مستقیما از دکتر هدایتی درخواست کمک مالی (اسپانسری) کرد. گفتنی است دکتر هدایتی هنوز جوابی به مسولان مدرسه فوتبال نداده است ولی  اینطور که به نظر می رسد مبلغ درخواستی مدرسه فوتبال زیاد بوده و در صورت تخفیف شاهد آن خواهیم بود که نام گیم نت بساط بر روی پیراهن های بچه های مدرسه فوتبال حک شود.

رویانیان بازدید : 6 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
پس از انتشار فایل صوتی رضا کیانی بازیکن جنجالی بساط با سایت مدرسه فوتبال مدیرعامل بساط وی را ممنوع المصاحبه کرد وی خاطر نشان کرد اجازه نمی دهیم برخی افراد با مصاحبه های جنجالی آرامش تیم را بهم بزنند کیانی بازیکن جوان و آینده داری است و باید بداند با این سخنان کار به جایی نخواهد برد

رویانیان بازدید : 9 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

ژاوی بازیکن متعصب بساط در آزمون کنکور 92 موفق شد به دانشگاه دولتی راه یابد همچنین دوره آموزشی خود را هم تمام کرد از این رو مدیران بساط برای وی پیام تبریک ارسال کردند متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر عزیز ژاوی جان

قبولی شما در کنکور سال 92 وراهیابی به دانشگاه دولتی افتخاری بزرگ برای بساطی هاست این موفقیت را به شما وخانواده محترمتان تبریک می گوییم .

باتشکر

هیئت مدیره بساط

1392/06/24

رویانیان بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (2)
مهندس رویانیان مدیرعامل بساط طی حکمی عیسی میداوودی پیشکسوت این تیم را به عنوان رئیس آکادمی استعدادیابی بساط منسوب کرد.  گفتنی است پیشکسوت بساط  مربی تمرین دهنده نوجوانان میانرود است و رویانیان از او خواسته تا در روند جوان گرایی بساط به وی کمک کند و بازیکنان با استعداد را به این تیم بیاورد.

رویانیان بازدید : 10 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
هیئت مدیره بساط در اطلاعیه ای شدید شایعات وارد شده به هدایتی را تکذیب و محکوم کرد در این اطلاعیه آمده است :
بسمه تعالی
طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حرام بودن پول های هدایتی مالک باشگاه بساط به گوش رسیده است که این شایعات از اساس کذب محض است . این شایعات را کسانی راه انداخته اند که همواره در حال سنگ اندازی جلوی پای هدایتی بوده اند . کسانی که به هدایتی این سخنان را نسبت می دهند خودشان از هدایتی درخواست کمک میکنند و وقتی با پیشنهاد منفی هدایتی روبرو شده اند این حرف ها را میزنند. کسی که برای شادی و تفریح سالم بچه های بساط حاضر است همه کاری انجام دهد تا بازیکنان این تیم به سمت خلاف  کشیده نشوند لایق چنین سخنانی نبوده ونیست و نخواهد بود. در پایان هیئت مدیره بساط حاضر به شفاف سازی است تا هیچ شبهه ای از حرام بودن پول های هدایتی باقی نماند.
باتشکر
هیئت مدیره بساط
1392/06/14

رویانیان بازدید : 8 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
رویانیان مدیر عامل بساط از آغاز تمرینات بساط در اوایل هفته آینده خبر داد همچنین گفت: امیدواریم با بازیهای تدارکاتی که در نظر گرفته ایم بازیکنان جدید بساط خود را با شرایط تیم هماهنگ کنند. رویانیان درمورد اظهارات بازیکنان این تیم مبنی بر اینکه چرا بازی تدارکاتی نمی گذارید هم گفت : به دلیل تغییرات زیاد و نبود چند بازیکن کلیدی نمی توانیم بازی برگزار کنیم درحال حاضر بساط در اوضاع نامناسبی قرار دارد امیدواریم با اضافه شدن بازیکنان جدید این مشکلات برطرف شود و مثل سابق بتوانیم با قدرت در میادین حضور پیدا کنیم. مدیرعامل بساط در پایان خاطر نشان کرد از تمام بازیکنانی که در این مدت خواستار حضور در تیم بساط بودند ولی به دلیل شرایط حاضر نتوانستیم در خدمت آنها باشیم کمال عذرخواهی را داریم.

رویانیان بازدید : 11 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
به گزارش جاسوس تیم خبر های رسیده از کافی گیم مهدی ( اسپانسر جدید بساط)  حاکی از آن است که این مغازه طی روزهای گذشته خدمات خود را به صورت رایگان به مردم ارائه داده است گفتنی است ضرر حاصل از این کار گریبان بساط را گرفته و باعث عصبانیت اعضای تیم وکادر فنی شده است . این سایت این اقدام غیراخلاقی و غیرقانونی این مغازه را محکوم می کند همچنین در صورت تکرار احتمال لغو قرارداد با این مغازه و گرفتن اسپانسر جدید وجود دارد.
اقدامات جدید کافی گیم مهدی بدین شرح است:
1-هرساعت بازی نقدی نیم ساعت رایگان
2-یک روز در هفته بازی رایگان برای همه
3-کاهش 50 درصدی قیمتها نسبت به بقیه
4- قرعه کسی آخر هفته و بازی رایگان برای 5 نفر
5-افزایش 80 درصدی تایم همه بازی ها

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آخرین خبرها وحواشی تیم بساط
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بهترین خاطره با هدایتی؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 5,871